سفارش تبلیغ
صبا ویژن

از   فرج وگشایش و رحمت خدا مایوس نشوید که تنها کافران از رحمت خدا مایوس میشوند  
یوسف 12 ایه 87

امام مهدی عج  
خداوندا وعده هایی را که به من   دادی تحقق بخش ...و فرج مرا زود برسان و به من قدرت ونصرت ببخشای و فتح بزرگ را   نصیبم گردان   ...
صحیفه المهدویه ص115

امام صادق ع  
باید هر   یک از شما برای خروج قایم اسلحه تهیه کند هر چند یک نیزه . چون خداوند وقتی ببیند   کسی به نیت یاری مهدی اسلحه تهیه کرده امید است عمر او را دراز کند تا ظهور او را   درک نماید و از یا وران مهدی باشد یا برای این امادگی به ثواب درک ظهور برسد  
بحار ج 52 ص 366

امام صادق ع  
ازاری را که قائم به هنگام رستاخیز خود از جاهلان اخر   الزمان میبیند بسی سخت تر است از انهمه ازار که پیامبر از مردم جاهلیت دید  
بحار   ج 52 ص 362

ابن حماد روایت کرده است که
سفیانی به سوی مدینه حرکت نموده و قریش از دم شمشیر میگذراند و با کشتن چهار صد تن از انصار و از انان شکم زن ها را دریده وو کودکان را بقتل میرساند و خواهر وبرادری به نام محمد وفاطمه را از قریش پس از کشتن از دروازه مسجد مدینه می اویزد
نسخه خطی ابن حماد ص 88

 

l امام زین العابدین (علیه السلام):

«من ثبت على ولایتنا فى غیبة قائمنا، اعطاه الله أجر الف شهید مثل شهداء بدر و احد».

کشف الغمه، ج 3، ص 312.

هر که در دوران غیبت قائم ما، بر ولایت ما ثابت قدم باشد، خداوند پاداش هزار شهید مانند شهداى بدر و احد را به او عطا مى فرماید.

l امام صادق (علیه السلام):

«المنتظر للثانى عشر کالشاهر سیفه بین یدى رسول الله صلى الله علیه و آله یذب عنه».

غیبت نعمانى، ص 41.

کسى که منتظر امام دوازدهم است مانند کسى است که در کنار رسول خدا (صلى الله علیه وآله وسلم) و براى دفاع از آن حضرت شمشیر مى زند.

l امام موسى کاظم (علیه السلام):

«طوبى لشیعتنا المتمسکین بحبّنا فى غیبة قائمنا، الثابتین على موالاتنا والبراءة من اعدائنا، اولئک منّا و نحن منهم، وقد رضوا بنا ائمة ورضینا بهم شیعة، طوبى لهم ثم طوبى لهم، هم والله معنا فى درجتنا یوم القیامة».

الزام الناصب، ص 68.

خوشا به حال شیعیان ما که در غیبت قائم ما بر محبت و ولایت ما و بیزارى از دشمنان ما پایدار ماندند، آنها از ماو ما از آنهائیم. و همانا آنان امامت ما را پذیرفتند، ما هم آنها را به عنوان شیعیان خود پذیرفتیم. خوشا به حال آنها و باز هم  خوشا به حال آنها، آنها به خدا قسم در درجه ما و در کنار ما در روز قیامت اند.

 

l امام رضا (علیه السلام):

«ما أحسن الصبر و انتظار الفرج»

منتخب الاثر، ص 496.

چه بهتر است صبر کردن و انتظار فرج کشیدن.

l امام جواد (علیه السلام):

«افضل اعمال شیعتنا انتظار الفرج»

غیبت نعمانى، ص 180.

برترین اعمال شیعیانمان، انتظار فرج است.

امام هادى (علیه السلام):

«لولا من یبقى بعد غیبة قائمکم من العلماء الداعین الیه، والدّالین علیه، والذّابین عن دینه بحُجج الله، والمنقذین للضعفاء من عبادالله من شباک ابلیس ومردته، لما بقى احد الا ارتد عن دین الله. ولکنهم یمسکون ازمة قلوب ضعفاء الشیعة کما یمسک صاحب السفینة سکانها، اولئک هم الافضلون عندالله عزوجل».

بحارالانوار، ج 51، ص 156.

اگر نه این بود که پس از غیبت قائم آل محمد، برخى از علما وجود دارند که به سوى او دعوت مى کنند و مردم را بهحضرتش سوق مى دهند و از دینش با استدلالهاى الهى حمایت مى کنند و ضعیفان از بندگان خدا را از افتادن در دام ابلیس و یارانش، رهایى مى بخشند، پس به تحقیق هیچ کس نمى ماند جز اینکه از دین خدا بر مى گشت. ولى آن عالمان زمان قلوب ضعفاى شیعه را مى گیرند همانگونه که ناخداى کشتى، سکّان و فرمان کشتى را مى گیرد و پس آنها نزد خداى عزوجل از همه برترند.

 

 


   مدیر وبلاگ
کمی متفاوت
کلبه مهربونی ما همیشه جا برای شما داره فقط مهربون بشنیم جامون بشه اینجا ساحل کویر جنگل کوه همه را داره
نویسندگان وبلاگ -گروهی
خبر مایه
آمار وبلاگ

بازدید امروز :33
بازدید دیروز :18
کل بازدید : 422469
کل یاداشته ها : 432


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ