سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دلم پر میکشد تا همواره غبار بدی ها را از ودم دور دورتر کنم

این روزها دلم غصه های بسیار دارد

نوای قلب من  با تکنوازی چشم هایم شاید برای تو شنیده شود

خدای من من همان بنده همان مهدی همان دیوانه خستگی ناپذیر تو هستم

پس مرا بیشتر به عذاب دردناک دنیایت گرفتار مکن

شاید راه را نمی بینم اما وجدان بیدارم را نمی خوابانم

نمی خواهم نفرین شده باشم

نمی خواهم تو را هم نداشته باشم

تو خدایی پس این روزها خودت را از وجودم نگیر

تا به امروز 53 روز میگذرد

شب ها همان ناله ها بلند میشود

همان بی کسی های من و تو

تو که میدونی و خدای پس نشکن که شکستن هنری نیست

خدا می خوام  هیچ وقت کاسه صبرم لبریز نشه

اما میدونی که طاقتم کمه

بهم میگن تو شکننده ای

اما نمیگن تو این روز ها تنهای

خدایا بحق زیبای این روزهایت که در بی خدایی ما بنده ایت گم شده بحق نعمت غبارت بحق بارش های بارانت

دلم را با نو رو ایمان وجود خودت مانند یک نوزاد روشن کن

قشم خورده ام ذکرت را فراموش نکنم 

و در بهترین شب هایم زجه های این روزهایم را همراه خود داشته باشم

میدانم فراموشم نکرده

اما بدان نه یعقوب یعقوبم و نه ذلیخاه ذلیخاهم من بنده تو هستم

دلم پر میکشد تا همواره غبار بدی ها را از ودم دور دورتر کنم

این روزها دلم غصه های بسیار دارد

نوای قلب من  با تکنوازی چشم هایم شاید برای تو شنیده شود

خدای من من همان بنده همان مهدی همان دیوانه خستگی ناپذیر تو هستم

پس مرا بیشتر به عذاب دردناک دنیایت گرفتار مکن

شاید راه را نمی بینم اما وجدان بیدارم را نمی خوابانم

نمی خواهم نفرین شده باشم

نمی خواهم تو را هم نداشته باشم

تو خدایی پس این روزها خودت را از وجودم نگیر

تا به امروز 53 روز میگذرد

شب ها همان ناله ها بلند میشود

همان بی کسی های من و تو

تو که میدونی و خدای پس نشکن که شکستن هنری نیست

خدا می خوام  هیچ وقت کاسه صبرم لبریز نشه

اما میدونی که طاقتم کمه

بهم میگن تو شکننده ای

اما نمیگن تو این روز ها تنهای

خدایا بحق زیبای این روزهایت که در بی خدایی ما بنده ایت گم شده بحق نعمت غبارت بحق بارش های بارانت

دلم را با نو رو ایمان وجود خودت مانند یک نوزاد روشن کن

قشم خورده ام ذکرت را فراموش نکنم 

و در بهترین شب هایم زجه های این روزهایم را همراه خود داشته باشم

میدانم فراموشم نکرده

اما بدان نه یعقوب یعقوبم و نه ذلیخاه ذلیخاهم من بنده تو هستم


   مدیر وبلاگ
کمی متفاوت
کلبه مهربونی ما همیشه جا برای شما داره فقط مهربون بشنیم جامون بشه اینجا ساحل کویر جنگل کوه همه را داره
نویسندگان وبلاگ -گروهی
خبر مایه
آمار وبلاگ

بازدید امروز :69
بازدید دیروز :22
کل بازدید : 422153
کل یاداشته ها : 432


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ